6 Ocak 2009 Salı

bir dizi ve...

yeni bir dizi başlamış,zaplarken gördüm...
oyuncuları görünce zaten fazla da duramadım...

oyunculardan biri köşe yazarı...
eskiden okur/dum...
sonra bu hatun aşık(!) oldu...
bir kendini anlatma,savunma çabası...
her eleştirene sataşma...

birincisi
o güne kadar çizdiği duruşla çelişiyordu...
ikincisi
aşıksan,hele de aşkın ilk günleriyse,kim ne demiş kimin umurunda olurdu...vs...içeriğinde bir maili dayanamayıp yollamıştım...
buna ne gerek vardı bilmiyorum ama,yaptım...
yanıt falan beklemiyordum,gelmedi de...
zaten gelen mailleri,yorumları okumadığını da söyleyip duruyordu...

zaplarken görünce arşivine şöle bir baktım...
birşey kaçırmamışım...

ama buyazı ilginçti işte...
kitaplığımda duran,benim için çok özel bir kitaptan sözediyordu...


birkaç yıl önce bir kitap sitesinde 'alçı' dan alıntılar okudum...
çarpıcıydı gerçekten...
kitabı aramaya başladım...
bulunduğum ve çevre şehirlerde yoktu...
siteye bu kitabı nasıl bulabilirim diye bir yorum bıraktım...
birkaç gün sonra bir mail aldım,yazarın mail adresi yazılmış ve ulaşmam önerilmişti bir arkadaşı tarafından...

yazara bir mail attım,yanıt da beklemiyordum...

birkaç gün içinde yanıt geldi...

ve ardından imzalı kitabım...

başka imzalı kitaplarım var ama...bu şiir tadında yazılmış kitap benim için gerçekten çok özel...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder