5 Şubat 2009 Perşembe

kaderden kaçılmaz!!

maraton başladı.........

sevdim ben yeni yerimi....
ısındım ortama...
çalışmaktan keyif alıyorum...
sabahları şevkle gidiyorum işe...
ki...
çok uzun süredir yitirmiştim bunları...
kısacası mutluyummm.....
ve...
üstelik...
yorulmuyorum......

öğleyin işyerinde yemek çıkıyor...
bugün mercimek çorba,yoğurtlu
ıspanak vardı...
ev dışında,özellikle toplu yerlerde pişen ıspanağa güvenemiyorum...
öğle yemeğini dışarda yemeye karar verdim...
bir meslek odasının lokaline gittim...
hava çok güzeldi...
yürüyerek gittim...

aaa..
o da ne?
yemekte ne var?
şaka gibi ama...
mercimek çorba...
yoğurtlu ıspanak...
hahhahhahhh......

demek ki neymiş??
kaderden kaçılmazmış:))


olsun...
yemek ev yemeği idi...
patates salata da vardı.....
tatlı da;
karakuştu.....:)))


fotoğraf: roland bello


fffffot

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder