18 Nisan 2009 Cumartesi

bir deneme...

bugün bir şişe süt getirdi köyden bir hastam...
sütü kaynattım...
hadi bir sütlaç yapayım dedim...
hayatımda ilk kez sütlaç yapacam...

önce netten tarif peşine düştüm...
bu arada netin içine de düştüm tabii...
nişasta gerekiyor...muş...
eee...
evde nişasta yok...

tahmini ölçülerle,
nişastasız sütlaç nasıl olur ki???
derken...
aman yap gitsin dedim...
nişasta yok diye...
pirincini fazla koydum...
ee kıvamı iyi olsun ama di mi?

koymaz olaydım anam,koymaz olaydım,
koymaz olaydım canım,koymaz olaydım...laylay........


ben nişastasız,sulu bir şey olacak derken,
şu yukardaki taş parçası çıktı ortaya..
yooo...
fırında sütlaç değil...
daha onu denemedim...

tarçını atıldı,
soğuk olarak,
su ile birlikte servis edildi...

bir kaşık sütlaç,
ardından bir bardak su:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder