28 Kasım 2010 Pazar

sıradışı...bir masa...

salonun bir köşesinde dursun bu güzellik...





16 yorum:

  1. Aman ne pratik şey öyle o...:)

    YanıtlaSil
  2. Bir müzisyenin evine ne de yakışır :) pek sevdim...

    YanıtlaSil
  3. Piyano gibi. çok şıkmış, çok beğendim

    YanıtlaSil
  4. Gerçektende sıradışı:) ama çok kullanışlı
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzelmiş hakikaten! Şık ve oriijinal:)

    YanıtlaSil
  6. gerçekten cok gusel bir tasarım olmuş.

    YanıtlaSil
  7. sıradışı bir okadar da şık:))

    YanıtlaSil
  8. Sevimli,estetik,içaçıcı ve herşeyden öce işlevsel..beğendim
    Kuyruklu piyanoyu sevdiğimden ..:))Çağrışımı güzel yakalamış proje tasarımcısı..:))

    YanıtlaSil
  9. aa ne kadar değişik,piyano gibi,çok hoş :)

    YanıtlaSil
  10. kiraz çekirdeği,
    az sayıda kişinin yaşadığı evde pratik ama kalabalıkta bilemiyorum:)
    *
    dicle,
    seni aramızda görmek ne güzel:)
    *
    momentus,
    aynı fikirdeyim:)
    *
    bero,
    değil mi?
    *

    evatölyesi,
    tek sorun masa örtüsü:)))
    *
    kirpikteki gözyaşı,
    hoşgeldin:)
    *
    dekorapsuwasyon,
    :))
    *
    nedicen...,
    bence de:)
    *
    inciçiçeği,
    evet:)
    *
    crazywomen...,
    :))
    *
    minik,
    sağol:)
    *
    cherryblossomgirl,
    :)

    sevgiler.....

    YanıtlaSil
  11. kesinlikle (Türkiye'de) görsem alırdım; çok hem de çok beğendim...

    YanıtlaSil
  12. Bu masa bu blogda bir numaraya yükseldi :)

    YanıtlaSil