29 Kasım 2013 Cuma

yeniyıl yaklaşırken...2...


ışıl ışıl geçsin haftasonunuz:)

6 yorum:

  1. Çok güzel ki sımsıcak bir ortam ;)

    YanıtlaSil
  2. ne güzeeel. heeey. yeni yıl havasına soktun ya. ne heyecanlı değil mi. bi de bu arada seni kutluyorum da. baktım da seni 3 yıldır tanıyorum. senin benim üç yıl oldu işte. senin 5 yıl olmuş. düzenli olarak yazıyorsun. bissürü eski arkadaşımız gitti kayboldu ya. hatırlıyor musun, ankara kalesinde ayakkabı fotolarını sizin.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Biliyorum bizim inanç ve yaşam tarzımıza ters ama seviyorum yılbaşı süslemelerini seyretmeyi, o telaşı..Bu kareler çok güzeldi..İyi hafta sonları Cepaynam..

    YanıtlaSil
  4. İnsan bu evde yaşlanmaz, ben olsam yılbaşı geçse de kaldırmam o süsleri :)

    YanıtlaSil
  5. heyecanlandim valla harika:)

    YanıtlaSil
  6. Bu ev tüm zamanların en güzel Yılbaşı Evi ...

    YanıtlaSil